Pages

Sunday, June 1, 2014

Halfmoon Shawl oleh Adored Wardrobe

Teks : Nik Nurul Hana binti Hanafi


Seperti yang telah saya ceritakan dalam entri yang lepas, saya dan adik-adik telah berkongsi memulakan perniagaan pakaian casual wanita dan selendang atau shawl. Kali ini saya akan bercerita tentang produk custom-made kami buat masa sekarang iaitu Halfmoon Shawl. Shawl ini berukuran kira-kira 2.0m x 0.5m. Saiz ini cukup lebar dan panjang bagi menutupi bahagian dada. Ukuran yang panjang juga membolehkan pemakai menggayakannya dengan pelbagai gaya tanpa risaukan bahagian yang perlu ditutup. 

Material terdiri dari kain yang mudah terbentuk dan tidak jarang, serta selesa dan tidak panas. Kedua-dua hujung shawl ini dijahit dalam bentuk curve atau melengkung, menambah lagi kelainan dan keanggunan pemakai.

Di bawah ini saya paparkan warna-warna yang terdapat dalam koleksi kami. Harganya amatlah berpatutan bagi sehelai custom-made shawl, iaitu hanya RM20 sehelai tidak termasuk pos. Bagi pembelian 3 helai dan ke atas, anda layak menerima hadiah misteri dari pihak Adored Wardrobe!


Kod warna : 

1 - Fuschia (Sold out)
2 - Ruby 
3 - Dusty pink



Kod warna :
4 - Lilac
5 - Plum (Sold out)
6 - Navy

Kod warna :
7 - Daffodil
8 - Gray

Bentuk halfmoon shawl apabila digayakan, mempunyai kelainan dan 
keanggunan tersendiri, bukan?

* Warna asal mungkin sedikit berbeza dari gambar berdasarkan pencahayaan dan resolusi skrin anda

Warna-warnanya amat segar dan menaikkan seri pemakai. Shawl warna polos tanpa corak adalah versatil, evergreen dan tak lapuk dek trend, jadi anda boleh memakainya pada bila-bila masa di mana sahaja. Kadangkala tudung bercorak tidak semestinya sesuai untuk menghadiri majlis/acara formal seperti temuduga dan sebagainya. 

Jom hubungi saya di 012-945 4640 melalui Whatsapp atau Line, atau emelkan sahaja ke niknurulhanahanafi@gmail.com bagi membuat tempahan.

Selamat bergaya!

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik